24,99 €
30,99 €
34,59 €
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
1
  • Išparduota
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Perskaityta: 24,99 €
1
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Perskaityta: 30,99 €
1
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Puikus vadovas. Žlugęs vadovas
Perskaityta: 34,59 €
1
Kiekvienas vadovas nori tapti puikiu vadovu. Tačiau, norint tapti puikiu, reikia padaryti kažką nepaprasta, neįprasta, tai, kas kitiems nepavyksta. Ir tada susiduriama su rizika, kad šis iššūkis gali būti ne jo jėgoms, kad jis gali vadovą sužlugdyti.Knygoje aprašytos problemos iki skausmo pažįstamos kiekvienam iš vadovų: kokybiškų ir savalaikių paslaugų poreikis didžiulis, pajėgumai atrodo dideli, pardavimas organizuojamas geriau nei vyksta pats paslaugų/produktų teikimas, vėluoja nemaža dalis…
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Leidėjas:
  • Metai: 2004
  • Puslapiai: 434
  • ISBN: 9789955968214
  • Formatas: 14,5 x 21 x 3 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Leonas Tamas

Puikus vadovas. Žlugęs vadovas (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

24,99 €
Patenkinama Gertruda 100%
30,99 €
Labai gera Aironas 100%
34,59 €
Gera Linar 100%

Aprašymas

Kiekvienas vadovas nori tapti puikiu vadovu. Tačiau, norint tapti puikiu, reikia padaryti kažką nepaprasta, neįprasta, tai, kas kitiems nepavyksta. Ir tada susiduriama su rizika, kad šis iššūkis gali būti ne jo jėgoms, kad jis gali vadovą sužlugdyti.
Knygoje aprašytos problemos iki skausmo pažįstamos kiekvienam iš vadovų: kokybiškų ir savalaikių paslaugų poreikis didžiulis, pajėgumai atrodo dideli, pardavimas organizuojamas geriau nei vyksta pats paslaugų/produktų teikimas, vėluoja nemaža dalis užsakymų, darbuotojų kaita per didelė, diegiam įvairius (ISO 9001 ir pan.) standartus, perprojektuojam organizacines struktūras, bandom išgryninti funkcijų pasidalinimą, naudoti komandinį darbą daugeliui skirtingų projektų, darbuotojai dirba ne mažiau 8 valandų per dieną, tačiau pagal gaunamą rezultatą išaiškėja, kad dirbama tik 40% pajėgumu, o likę 60% iššvaistomi ne taip, ne ten ir ne tam, kam reikia. Kaip suvienyti "gentis", kaip apjungti įmonę po vieną vėliava, kaip sutelkti visus vieningam žygiui – užkariauti klientų pasitikėjimą ir širdis? Štai kur tikrasis iššūkis.

  • Kaina: 24,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Gertruda.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 30,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Aironas.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 34,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Linar.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Padilę kampučiai, puslapių šonas šiek tiek papurvintas

Formatai:

Perskaitytos

24,99 €
Patenkinama
Gertruda 100%
30,99 €
Labai gera
Aironas 100%
34,59 €
Gera
Linar 100%
  • Autorius: Ray Immelman
  • Leidėjas:
  • Metai: 2004
  • Puslapiai: 434
  • ISBN: 9789955968214
  • Formatas: 14,5 x 21 x 3 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių
  • Vertėjas: Leonas Tamas

Kiekvienas vadovas nori tapti puikiu vadovu. Tačiau, norint tapti puikiu, reikia padaryti kažką nepaprasta, neįprasta, tai, kas kitiems nepavyksta. Ir tada susiduriama su rizika, kad šis iššūkis gali būti ne jo jėgoms, kad jis gali vadovą sužlugdyti.
Knygoje aprašytos problemos iki skausmo pažįstamos kiekvienam iš vadovų: kokybiškų ir savalaikių paslaugų poreikis didžiulis, pajėgumai atrodo dideli, pardavimas organizuojamas geriau nei vyksta pats paslaugų/produktų teikimas, vėluoja nemaža dalis užsakymų, darbuotojų kaita per didelė, diegiam įvairius (ISO 9001 ir pan.) standartus, perprojektuojam organizacines struktūras, bandom išgryninti funkcijų pasidalinimą, naudoti komandinį darbą daugeliui skirtingų projektų, darbuotojai dirba ne mažiau 8 valandų per dieną, tačiau pagal gaunamą rezultatą išaiškėja, kad dirbama tik 40% pajėgumu, o likę 60% iššvaistomi ne taip, ne ten ir ne tam, kam reikia. Kaip suvienyti "gentis", kaip apjungti įmonę po vieną vėliava, kaip sutelkti visus vieningam žygiui – užkariauti klientų pasitikėjimą ir širdis? Štai kur tikrasis iššūkis.

Atsiliepimai

    • 2025-03-23

    Knyga, kurią verta paskaityti vadovams kurie pasiryžę suprasti, kad be savo darbuotojų motyvacijos, asmenio saugumo ir vertės didinimo neturės komandos, galinčios pasitikėti vadovu ir eiti paskui jį.

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)